معرفی وبلاگ
سلام.ممنون از انتخابتون، تو این وبلاگ مطالبه متنوعی گذاشتم از همه چی، امیدوارم خوشتون بیاد، لطفا نظر بدین، نظرای شما خیلی میتونه منو تو ادامه ی فعالیتم تو وبلاگ کمک کنه.ممنون.
صفحه ها
دسته
♥دوستان من♥
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 276208
تعداد نوشته ها : 221
تعداد نظرات : 119
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

سوئیسی‌ها، تمیزترین مردم دنیا هستند:
سوئیسی‌ها نه تنها خانه و زندگی خود را بلکه خیابان و شهرشان را تمیز نگه می‌دارند. اگر کسی تکه‌ای کاغذ روی زمین بیندازد به وی تذکر داده می‌شود، مردم سوئیس به محیط‌زیست احترام زیادی می‌گذارند و در حفظ آن کوشا هستند.


ایتالیایی‌ها در قهوه درست کردن در جهان مقام اول را دارند:
ایتالیایی‌ها قهوه غلیظ تهیه می‌کنند و طبق نظرسنجی از مردم اروپا، ایتالیایی‌ها نه تنها در تهیه قهوه مهارت دارند بلکه بعد از سوئدی‌ها و نروژی‌ها، قهوه‌خورترین مردم دنیا هستند.


مردان مکزیکی تن‌پرورند:
مردان مکزیکی بسیار تنبل هستند و استراحت را به هر چیز دیگری ترجیح می‌دهند. آنان دوست دارند مدت‌ها در سایه درختی بخوابند و آنان افراد پرکاری نیستند.


هندی‌ها و احترام به حیوانات:
در فرهنگ هندی‌ها رفتار محبت‌آمیز با حیوانات دیده می‌شود از جمله گاو را که یک حیوان دوست‌داشتنی می‌دانند! اگر گاوی در وسط خیابان بایستد یا بنشیند رانندگان باید مسیر خود را عوض کنند و بدون این‌که به گاو توهین شود از کنار آن به آرامی عبور کنند.


انگلیسی‌ها خوش خوراک نیستند:
انگلیسی‌ها علاقه‌ای به خوردن غذاهای متنوع و رنگارنگ ندارند و از غذاهای ساده استفاده می‌کنند. آنان برای طبخ غذاهای خوشمزه به تازگی از فرانسوی‌ها کمک گرفته‌اند. آنان مواد غذایی از جمله گوشت، غلات و سیب‌زمینی را جداگانه مصرف می‌کنند و با یکدیگر ترکیب نمی‌کنند.


مردم فنلاند علاقه زیادی به سونارفتن دارند:
قدمت سونا به هزار سال قبل می‌رسد که ریشه در فنلاند دارد، فنلاند یک منطقه سردسیر بین اروپا و روسیه است و سونا مهم‌ترین مکان‌ اجتماعی می‌باشد و شمار سونا در کشور فنلاند از تعداد خودروهای این کشور بیشتر است.


کانادایی‌ها در زمستان در زیرزمین زندگی می‌کنند:
شاید به دلیل دمای 30 درجه زیرصفر، کانادایی‌ها را وادار کرده که در زمستان در زیرزمین زندگی کنند، حتی مراکز تجاری و سینما و موزه‌هایشان، نیز در تونل‌های زیرزمینی واقع است.


پنج شنبه 8 11 1388 21:14
X